Tuesday, January 19, 2010

Gain and Loss

Terasa nak bercakap bab kesihatan plak kali ni. Selalu dengar orang cakap, aku dah jogging tasik 3-4 round dh td. Perut aku duk macam tu jugak. Aku dah kurang makan dah, tiap tiap hari dari 4 kali makan jadi 2 kali x pun skali ja la ni. Dah seminggu aku workout, badan aku maintain ja duk macam ni. Tu la ayat-ayat yang selalu sangat orang duk cakap.

New Balance 15k

Kalau setakat duk exercise baru seminggu hari-hari, mengharap kurang buncit memang tak nampak la beza dia. Mau ada pun sikit ja. Benda macam ni kena konsisten.Biar la tak nampak mirror effect makin fit kat depan cermin tu, yang penting kita kena konsisten mau nak exercise ni. Dah seminggu x nampak berubah-ubah, terus stop sebab macam x da rasa apa2 mau exercise pun. Consistency is the key here. Its mind over matter sometimes.


No comments:

Post a Comment